13 de novembre del 2014

REFLEXIONEM


Amb tota aquesta informació que sovint ens arriba per correu electrònic, un dia em va arribar aquest escrit que m'agradaria compartir amb tots vosaltres. També voldríem que es fes una petita reflexió sobre aquest escrit, és la conversa d'un pare i un fill, fa així:


"Avui he hagut de fer-li un justificant al meu fill per al seu professor de l'institut, ja que ha faltat a classe perquè ha anat al metge. Evidentment, ho he redactat correctament, dirigint-me a ell de vostè i iniciant amb un: Benvolgut Sr. Professor.

Quan el meu fill ho ha llegit s'ha quedat esbalaït i m'ha preguntat perquè escrivia un simple justificant amb tanta correcció, ja que solament era pel profe.

I ha afegit: Ni que fos el president del govern.

I li he respost el següent:

Benvolgut fill, possiblement, un professor, és una de les poques persones en aquest món a les quals deus respecte, ja que d'ell depèn que en el futur siguis una persona educada i amb coneixements.

D'ell depenen, també, els presidents de govern i qualsevol altra professió. Per les seves classes han passat totes les persones que ens trobarem en la nostra vida.

President del govern, pot ser qualsevol, com pots veure en els últims temps.

Professors només poden ser uns pocs, únicament els disposats a portar una vida de lliurament i esforç, inculcant valors i coneixements al ben més preuat d'un pare, els seus fills.

Tots els dies cedeixo el meu lloc al professor, durant gran part del dia, perquè col·labori amb la teva educació, però MAI permetria que un president del governn ho fes.

És per això, que li demostro respecte, i afecte.

Si aquest justificant fóra per a un president del govern, possiblement ni tan sols ho escriuria, perquè a un president de govern, a qualsevol president de qualsevol govern, li importa poc la teva educació.

M'ha mirat somrient, i m'ha dit : Tens raó "




1 comentari:

Anònim ha dit...

Una reflexió molt encertada, la llàstima es que no s'apliqui més sovint.

Montse

.